2. maaliskuuta 2011

Stylish Blogger Award


Sain tän haasteen mun ystävältä Alpinaelta. Ideana kirjottaa itestään 7 faktaa ja haastaa 15 ihmistä (oon laiska joten haastoin 8). Tässä tulee faktat, joita oli aluksi äärimmäisen vaikea keksiä...

1. Kirjoitin tänään äikän esseekoeprelin otsikolla "Mitä on olla kympin tyttö?" ja mun tavotteena on, että se essee nostais mun äikän keskiarvon päättotodistukseen kympiks. Mun mielestä se on aika koomista. :-D

2. Musta on tyhmää, että jotkut luulee "kympin tyttöjen" olevan ylimielisiä tai että ne pitäisi itteään parempana kuin muita. Mä en todellakaan ole sellainen, tai ainakin yritän välttää kaikkea sellaiseen viittaavaa, mutta en mä kyllä täyden kympin tyttö edes ole.

3. Mua pelottaa, mitä tapahtuu kun ylppärit on ohi. Tulee varmaan sellainen ihan tyhjä "mitä nyt"-fiilis, kun ei oo enää mitään tavotetta, mihin pyrkiä hirveellä lukemisella ja opiskelulla. Lisäks pelottaa,
etten löydä aupair-perhettä ja joudun jäämään Suomeen sosiaalipummiksi. Vaikka tiedän kyllä ettei niin tule käymään.

4. Kun olin kirjoittanut sen esseen tänään, niin piirsin mun miellekarttapaperin toiselle puolelle nätin tytön. Mun piirtämistyyli on kehittynyt tosi sarjakuvamaiseksi, tai no se on aina ollut, mutta eri tavalla. Piirtämällä mä saan mielen nollattua ja rentoudun. Ja ilmaisen tunteita.

5. Musta olis ihanaa osata puhua montaa eri kieltä, matkustaa ympäri Eurooppaa ja Aasiaa, alkaa kasvissyöjäksi, olla tunnettu toimittaja tai kolumnisti tai joku ja kasvattaa mun kynnet tosi pitkiksi ilman, että ne lohkeais kertaakaan.

6. Oon saanut kerättyä ympärilleni tosi ihania ihmisiä ja näin nopeasti laskettuna mulla on noin 9 sellaista ystävää, joille voisin soittaa keskellä yötä missä vain hätätapauksessa. Ne tekee musta tosi onnellisen! <3

7. Haluaisin, että joku päivä ihmiset ymmärtäisi, että ulkonäön ja ruumiinpainon ei oikeesti tarvitsisi tippaakaan merkitä esim. sen kannalta pidetäänkö susta, pidätkö sä itsestäsi, mitä susta ajatellaan ja kuinka asiat on sun elämässä.


+ IN ENGLISH: I got this challenge from my friend Alpinae. The point is to tell 7 things about myself and then give the challenge forward to 15 people (or 8, whatever). Here we go!

1. I like to study, for real. I like to get good grades and I'm willing to work for it. But if the stress level is too high I have to calm down and act a bit like Lady Gaga. :-D

2. I'm a bit scared of what happens when school's out. Do I find a host family, do I travel to England, do I stay here and live like a bum? (For the last one: no!)

3. Drawing is my way to relax and express myself. I take regular art classes and it's very inspiring. Besides I love photographing and other visual expression ways too.

4. I'm quite sure I'm going to be a vegetarian when I move on my own.

5. If I made a wish I would make everyone to understand that weight and appearance don't matter at all the way you see yourself, the way other see you and the way your life goes on.

6. I love hugging. If we ever meet I'll hug you. :-)

7. My English has improved so much during the past year. I'm over the moon for that.

I give this challenge to (haastan!): Aino, Sara, Anna, Tanja, Rosanna, Laura & Sara, Henna and Mira!

8 kommenttia:

maria kirjoitti...

hauska toi eka fakta:) mut toivottavasti se preli nostais sen kympiks, peukut pystyyn sille:)!

Anniina kirjoitti...

TYkkään erityisesti kohdista 2 ja 6 ;)
Ja luulen että mulle tulee käymään osittain samalla tavalla kuin kohdassa 3
Ja mä todellakin toivon et kohta 7 tulis tapahtumaan ja tietty kohta 1 myös...
Mut kyl sä 10 saat ku oot niin ihana <3

May kirjoitti...

eka fakta on just paras :---) toivottavasti nousee kympiks, tsemppiä sulle!
rosie alias cherry.

Erika kirjoitti...

Oli hieno piirrustus. :))
Mäki haluisin puhuu vaikka mitä kielii ja matkustella ihan hulluna ympäri maailmaa. Mut onneks ei enää kauaa jouduta oottamaan ;D

LIISA kirjoitti...

kivoja faktoja tyttö! :)) ja yheksän noin hyvää kaverii!! WOU! mut onnee siitä :)

Aino kirjoitti...

taktak vaan tästä. haha toi sun vika "unelma on kyl paras, en kyllä tiedä pystytkö siihen, aika korkeelle tähdätty meinaan :oo siis kasvattaa kynnet katkeematta :D

Laura kirjoitti...

oi ihana tää! :-) ja toivottavasti löydät hyvän aupair-perheen! pidän peukkuja ;-)!

Johanna kirjoitti...

Maria: Toivon samaa! XD

Anniina: Tykkään erityisesti susta! :-D

Rosie: Hihi kiitos! XD Ja jee onneks kommentoit, niin löysin taas sun blogiin!

Erika: Niinpää, onneks kohta pääsee kiertämään! <3

Liisa: Kiitos x2! :-D

Aino: Niinpä, se on HAAS-TA-VAA (melkeen yhtä vaikeeta kun toi tavutus oli)!!!

Laura: Hihi, kiitos paljon ja oii mäkin pidän! <3