17. maaliskuuta 2011

Kukkaisaa


[1] Toi Demissä ollut kirjotus oli ihana, lukekaa se (erityisesti sinä Saana)! Mä haluaisin lähteä kans maailmanpelastusmatkalle ja saada tollasen valaistuksen. Ai, mutta en paljastakaan enempää, lukekaa! :-D

[2] Eräs maailmaa mullistava asia tapahtui tänään, nimittäin löysin itelleni ylppärimekon!! Aino teki tilauksen h&m:lle ja se tuli tänään. Toi mekko kiinnitti jo tilausta tehdessä mun huomion, ja sen ollessa Ainolle vähän liian iso, Aino suurisydämisenä ja parhaana pikkusiskona lahjoitti sen mulle! Rakastan sua höpönassu! :-) Äiti tietysti totes vielä jälkikäteen, että pitäähän mulle sitten illaks olla eri mekko, joten enpä välttyny kuitenkaan siltä sekopäiseltä mekon metsästykseltä (pieni nyyh). Onneks Aino auttaa tässäkin pulmassa.

Huomenna suuntaan englannin ylioppilaskirjoituksiin äärimmäisen tarkkaan ja huolellisesti valmistautuneena (you bet, en oo vieläkää lukenu tota kirottua Grammar rulesia läpi!)... :-D

+ That writing was published in a Finnish girls' magazine Demi and in my opinion the writer did a very good job! :-) Moreover, something unusual and surprising happened today because I found a graduation dress! Two months to go and I have a dress, whee, me so happy! :-D The process was interesting because actually my sister Aino bought this dress from H&M and apparently it was a bit too loose-fitting on her so she generously gave it to me! Tomorrow I have an English final exam and I'm extremely well prepared and ready for it (...not). Well, we'll see what happens. Take care! :-)

12 kommenttia:

Tanya Ewwel kirjoitti...

tosi nätin värinen toi mekko :) en malta odottaa kun nään sut pukeutuneena siihen !! :P

Aino kirjoitti...

GOOO meinasin jo tänne tulla vähän valittamaan kuinka hirvee mekkovaras oot, mut mukavat asiat joita minusta tässä sanoit vähän laimentaa mun raivoa, joten sanon vaan oot possu. :) Sait vielä hymyilevänkin perää NII! Jooo tota toi megsu on ihana ja se sopii sulle oikeeen mainiosti, paremmin ku mulle nyyh. :D AAAAAH onneks meil on hullu äiti joka käskee sut shoppailemaan (miksei mua koskaan? :o) joten PÄÄSEN SITTENKI SUN KAA MEKONMETSÄSTYKSEEEEN jeee!!!!!!! <333333333

sara kirjoitti...

toi mekko on nii kiva! (-: ite harkitsen sitä mustavalkosena ::: D

Anonyymi kirjoitti...

Jeee! Mäki kattelin tota ja se oli ihana! Mut liian kallis mulle :--D Niin sit tilasin toisen mekon haha :'D

Unknown kirjoitti...

cute blog :)

<3 steffy
steffysprosandcons.blogspot.com

Johanna kirjoitti...

Tanja: Kiitos! Hihii, kesällä sitten viimeistään! XD

Aino: Hihiiiiii oot höpsö! <3 Ja siks äiti käskee mut, mut ei sua koska shoppaat muutenkin enemmän. Voi mekonmetsästys yhyy...

Sara: Hihiii niin on! :-) Mä tykkään tost värikkäästä kyl enemmän, mut jos ostat tollasen nii mustavalkonen koska muuten saa laittaa sitä mun juhliin! :-D

Tanja: Jooo, toi on ihanaaa! <3 Onneks mamma betalar! ;-)

Steffy: Thank you, yours is lovely! :-)

Erika kirjoitti...

Toi mekko just supersulonen! <3

Johanna kirjoitti...

Erika: Hihii kiitsa! <3

Anniina kirjoitti...

Mekon mä nään siis huomenna sun päällä ;DD ja samalla saan myös lukee ton kirjotuksen :)

Saana kirjoitti...

Pakko lukee siis toi teksti huomenna.:) Ja kuulostaa tosi hyvältä: Kausi helvetissä.:DD
Ihana mekko!<3 sopii just sulle!

LIISA kirjoitti...

toi mekko on sulle kyllä just perfectooooo<3

Johanna kirjoitti...

Anniina: Hahaa vainiin! :-D

Saana: Kyl! ;-) Kiitoskiitos! <3

Liisa: Kyl vaan! ;-D