23. maaliskuuta 2011

Aino ja mekko


Mä en yleensä julkase näitä mun ja Ainon photoshoottikuvia, kun Aino käyttää niitä omassa blogissaan, mutta tossa pari päivää sitten tuli niin kivoja mekkokuvia, että pakko postata! Aino on niin sulosuus ja toi mekko ihana ja se sopii tolle sekopäälle kun nenä päähän. Kauheet angstit tuli vaihteeks, että kaikki kuvat on surkeita ja naama ku kanan perä, mutta musta noi on vallan ihania kaikki! :-) Moikka vaan Aino mussukka, oot rakas! <3 Ainiin ja superparasta on se, että mun äikän essee lähtee ylioppilaslautakuntaan täysillä pisteillä. Nyt pitää toivoo, ettei ne sitten laske sikana kun täälläkin mainostan. :-D Jeee minä rulez!

+ My sister Aino is in the pictures. The dress is from H&M. She's such a sweetheart. :-) And the best thing ever is that I got full points of my Finnish essay which is the second part of Finnish finals. I'm so, so happy!

11 kommenttia:

LIISA kirjoitti...

Aino on söpö mutta turhan kriittinen itseään kohtaan! :D ja go johanna!!! sust tulee viel hyvä äikän maikka ;)

Aino kirjoitti...

Oikeest ei johanna ei näytän näissä ihan kanan perältä. Ihan tosi! :D varsinki toi viiminen eiiii... mut oon kyl nolo ku teit tälläsen nolotuksen ja nolo. oot nolo sitä vaan. ja nolo vielä enemmän ku sait noi täysikäiset moikka nolo.

Anna kirjoitti...

woot onnee iha huikee saavutus saada täydet!! kadekadkade eiköhä sulle L napsahda anyway. pitää lopettaa sun blogin lukeminen näköjää ku masennun mun omista tuloksista verrattuna sun tuloksiin hihii :D

Johanna kirjoitti...

Liisa: Aino on höpsö! Kiitos hihihi! Tai toimittaja! ;-)

Aino: Kaks sanaa; oot nolo! :-)

Anna: Haha nii on, en voi tajuta! :-D Toivotaan, et tulis se L ku vaikka laskis 10 pistettä, niin silti ois mahollisuudet. Toivotaan toivotaan. Ja kyllä sunki pisteet on varmasti ihan hyvät! Oon pahoillani et masennut. :-D

Anniina kirjoitti...

Onnea rakas! Ihan huippusuoritus! :) <3 Vaikka ainaki mulle se on ollu koko ajan selvää ;D Ja ihana Aino <3 varmasti maailman kaunein kananpeppu ikinä! =) <3

sara kirjoitti...

ONNEE JOHNU TOST ESSEEST :-) <3 ja nää kuvat on nii kivojaaa (:

Johanna kirjoitti...

Anniina: Hahaa kiitooos! <3 Ihana kommentti, niin se on! XD

Sara: Kiitooos x2! XD <3

Erika kirjoitti...

oiiij aino on niin nätti, ihan ku joku malli. :) ja vitsin jossu oot kyl ihan hullu ku saat jotai 60 pistettä!!!! XD

Johanna kirjoitti...

Erika: Niinpäää! <3 Ja oon hullu yhyy. :-D

Tanya Ewwel kirjoitti...

ja ainolla on oikesti ihan valtavan isot silmät ! :D mistäköhä se o saanu sellaset :PP

Johanna kirjoitti...

Tanja: Niin on! En yhtään tiedä mistä! :-D