24. huhtikuuta 2011

Madeira 25.4.-2.5!


Hahaa, löysin mun kaapista tollasia ihania toppeja, jotka olin jo unohtanut! Siis toi pinkki on yks niistä ja toi väri on niin rakkautta. Noi on vielä kaikki sellasia mukavan löysiä ja kevyitä, just passeleita Madeiran lämpimään (+20°C) ilmastoon. Ja äsken otin vähän aurinkoa, niin mulla on jo valmiiks pienet rusketusrajat, ihan jepa! Hauskaa viikkoa ja vappua ja silleen, seyaa! ;-)

+ Tomorrow I'm leaving to Madeira for a week. A few days ago I found nice loose tops from my closet, there are three besides this pink one. I had absolutely forgotten them and now that I found them I can take them with me to the warm climate (daily +20°C) of Madeira. Have a nice week, Walpurgis Night, et cetera! :-)

7 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

Ihan sun värinen on toi toppi! :D Pidä hauskaa Madeiralla! <3

Laura kirjoitti...

PIDÄ NIIIIIIIN KIVAA SIELLÄ <3 JA KUVIA PALJON!!! :-)

LIISA kirjoitti...

MÄ MUISTAN NOI TOPIT!! sä ja milia käytitte niitä joskus paaaljon :b pidä kiva loma, mut älä tuu rusinana takasin! :D<3

Johanna kirjoitti...

Anniina: Hihii niin on! Joo varmasti! :-)

Laura: JOOO! Lupaus! :-)

Liisa: Hihii joo, Emilial on ainaki musta ja valkonen ja mul kaikkii värikkäit. :-D Ja tuun ihan ruskettuneena, en rusinana!

Jetta kirjoitti...

Kivaa lomaa! Tuun nyt taas kuitenkin vinkumaan. Sun blogi on vieläki mulla blogilistalla omissa suosikeissa aivan alhaalla, päivittyneenä muka 11.3. Onkohan näin vaan mulla? Oon koittanu useemman kerran poistaa sun blogin suosikeista ja lisätä uudestaan, mutta tonne listan loppuun se aina palaa. :-(

Janina kirjoitti...

Ihanan värinen toppi! Ja hyvää lomaa! olin itekki madeiral reilu vuos sitte ja se oli ihanaihana paikka(:

Johanna kirjoitti...

lipoooo: ? :-D

Coralie: Thank you! I'll check out your blog sweetie!

Jetta: Voi ei, mulla on ihan sama juttu enkä tajuu miksi!! Vaikka oon miljoona kertaa yrittäny tarkastuttaa sitä ja poistinkin kerran (mut sitten se piti palauttaa..) En ymmärrä. Pitäis ehkä kirjottaa jollekin valituskirje siitä. :-D

Janinah: Hihii, kiitos! Se oli kyllä ihana ja siel oli tosi paljon vanhuksia. XD