4. toukokuuta 2011

Back and late


Eli oon palannu kotiin, mutta Madeirapostaus vähän viivästyy, sillä mulla ei vielä ole tietokonetta. Mennään tällä viikolla ostamaan se ja sitten pääsen muokkailemaan kuvia ja vihdoin postailemaan. Ostoksia kerty myös aika runsaasti, joten niistä teen oman postauksen. Olkaa kärsivällisiä, mä oon nää pari päivää juossu pää kolmantena jalkana paikasta toiseen ja tuntuu, että melkeen hukun töihin. Onneks voin sentään viikonloppuna rentoutua pääsykoekirjojen parissa... :-D

+ I'm back! The matter is I don't have a computer yet (since I gave my ex-one away) but we are planned to go buy a new one this week. Stay tuned for Madeira-picture post and a shopping post because I bought more clothes than ever. Besides the lack of computer, I have been extra busy last few days. I feel like drowning in all the work but luckily I can "relax" with my entrance examination books on the weekend. See ya soon!

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

AAAAAAAAAAAA matkakuume voimistuu jo pelkästää ku ajattelen millasia kuvia on tulossa... :D

Anniina kirjoitti...

Loman jälkeiset päivät on aina kiireisiä! Mut koita jaksella vielä loppuviikko ni sit mä ja Saana tullaan pelastamaan sut pääsykoekirjoilta :D <3

Arla Aabba kirjoitti...

OMG ihana kuva!

Johanna kirjoitti...

Anna: Ahihi varmast tykkäät tosta uusimmasta postauksesta. XD

Anniina: Nojoooo! Ootte sekopäitä mussukat! ;-) <3

Arla Aabba: OMG sä oot ihana! :-)