28. toukokuuta 2010

Liian painavaa asiaa


Koko viikon on ollu melko sateista ja tylsää, enkä oo vielä päässyt testaamaan mun uusia lenkkikenkiä. Käytiin äidin kanssa vähän Intersportissa tiistaina ja totta kai se sitten osti mulle noi kengät ja takin. Toi takki on ihanan pehmeä, tai siis se on sellanen hengittävä, mutta kuitenkin vedenpitävä. Tosi kätevä esim juostessa. :-) Tänään iltapäivällä käytiin Ainon kanssa kirjastossa, kun mun piti lainata toi Lyhyen matematiikan ylioppilaskokeet-opus. Ton parissa kuluukin sitten kesäloma, jipii... NOT! Painavan teoksen vastapainoksi ostin kuitenkin Cosmon ja me saatiin kirjastosta ilmaseksi kolme ELLE:ä! Oltiin vähän että wooot, kun se kirjastotäti sanoi että ottakaa vaan vaikka ilmaseksi. Pikkasen kiva juttu. :-) Viikonloppuna suunnataan serkun rippijuhliin ja postausta tulee luultavasti vasta maanantaina. Näkemisiin pupuset!

6 kommenttia:

NANCYXO kirjoitti...

Pretty blog! =D

XO NANCY

nancyxo.blogspot.com

Johanna kirjoitti...

Nancyxo: Thanks a lot! :-)

usva kirjoitti...

heiiiiii missäpäin suomea oot koulussa? kun mietin, että tossa sun 26 asiaa (vai monta niitä oli) -postauksessa oli että teidän koulu on ainoa jossa on japanin opetus ja meidän koulussa opetetaan japania :---D en muista sua kyllä ikinä koulussa nähneeni!

Johanna kirjoitti...

Usva: Uudellamaalla. Kiva että teilläkin on! Onks ihan opettajakin? :-O :-)

usva kirjoitti...

eeeetkai kuninkaantiellä satu olemaan apua! koska on meillä mun tietääkseni opettajakin, haha.

Johanna kirjoitti...

Usva: En. :-D Oon niin pienessä lukiossa että älä pelkää, ei olla samassa! :-D