17. toukokuuta 2010

Vaatekaapin täytettä!

Tällasia juttuja lauantaina ostin:

Löllö-paita KappAhl:ista n. 11 e (alennuksella)
Shortsit Seppälästä 20 e
Tää on itseasiassa tuliainen Madeiralta, toppi Zarasta n. 4 e
Supersöpö huulirasva KappAhlista n. 2 e (alennuksella)
Ballerinat Keskus Kengästä 30 e
Ihana kesämekko Seppälästä 20 e (Koska tossa oli joku ompeluvirhe mutta äiti korjas sen, jihuu!)
Toi on niin ihana, odotan jo innolla kaikkia juhlia kun voin käyttää tota!

Päivän päättelyt:
- KappAhl on tosi kummallinen kaupan nimi ja vielä kaiken lisäks vaikee kirjottaa!
- Seppälästä löytyy nykyään jopa ihan kivojakin vaatteita!
- Äiti on paras kun se korjaa mun vaatteet!
- Madeiralla on halpaa (oon menossa sinne ens vuonna jee!!)
- Toi söpö huulirasva on aika tahmeeta, mut tuoksuu ihanalta! <3
- Otsikko on ihanan teennäinen ja niin klisee, hihi! :--D
- Mulla on parhaat lukijat! :--)

10 kommenttia:

NEA kirjoitti...

Kiva toi Seppälän mekko! :>

http://saippuankupla.blogspot.com

K kirjoitti...

Ihanat noi Seppälän shortsit :)

sara kirjoitti...

ihanat ostokset <3 jos mahtuisin noihin niin sul ei olis noita enää hihi

Johanna kirjoitti...

NEA: Kiitos, mustakin! :-)

Rosie: Hihi, kiitoskiitos!

sara: Kääk nyt mua pelottaa, kiitos kuitenki :--D<3

Arla Aabba kirjoitti...

toi mekko on muute oikeesti tosi söpö ! :) tyksin paljon noist shortseista kans!

Johanna kirjoitti...

Arla Aabba: Hihi niin on, kiitos! :--)

Anonyymi kirjoitti...

Mä en osaa lausuu tota KappAhllii vaa se on aina ollu mulle kappahal :'D

Johanna kirjoitti...

Tanja: Haha mäki aina sönkköön mitä sattuu Kapphalia tai tai Kappahalia, se ei oo oikeesti puhe-ystävällinen kaupan nimi! :--D

Anonyymi kirjoitti...

no ei todellakaan :)))

LIISA kirjoitti...

mekko on tosi nätti ja sopii sulle :)