19. toukokuuta 2010

New taste

Erika tuli tänään meille ja me rohkeina tyttöinä maistettiin Ben&Jerry'sin uutuusjätskiä! Toi oli ihan hyvää, vaikka mun mielestä se Wich-keksisysteemi on kyllä parempaa! :--)
Leivottiin myös juustosarvia ja nautiskeltiin niitä samalla kun katottiin meidän Wanhojen tanssit-dvd:tä. Se oli vähän noloa, kun esim mun yks moka oli täysin filmaantunut siihen! :') Noista sarvista tuli hyviä, mutta ne oli kyllä ihan pikkasen kuivia, en sitten tiedä missä oli ongelma.
Meidän katon välissä asuu oravia (joista iskä haluis mielellään eroon) ja Aino onnistu kuvaamaan niistä ihania kuvia! Mä yks päivä odotin että olisin saanut kuvan, mutta iskä pelotteli ne pois, höh! Onneks Aino on mahtava kuvaamaan ja nappas mulle niistä parit otokset. :-)
Oltiin tänään hyppytunti pihalla ottamassa aurinkoa ja hyvin se vissiin tarttui, kun kotona huomasin tollasen rajan! Osasyynä voi olla mun puol vuotta vanha egyptin rusketus ja viikonlopun auringossa käristyminen. Tarttuispa vaan vielä vähän lisää väriä!

5 kommenttia:

K kirjoitti...

Ihan epäreilua kyll kun jollain on jo rusketusrajat ja jotkut on vielä elokuussa sen näköisiä kuin olisivat kylpeneet jauhoissa tai jotain.. :D Ui toi jätski kyll näyttää hyvältä! :)

LIISA kirjoitti...

jätskiäääää <3

Johanna kirjoitti...

Rosie: Tasan ei mee onnen lahjat! :-(

Lissukka: Niinpää! :-D

Erika kirjoitti...

Vitsi, se vanhojen video oli kyl aika hupaisa XD

Jessica kirjoitti...

heipä heiii :) ja kiitos!

en tehny oikeesti juuri mitään kirjotusten eteen. mä oon aina tehny kaiken työn koulussa eli oon kuunnellu tunneilla erittäin hyvin. äikässä oon ollu aina hyvä ja siihen en sillee lukenu vaan ku kielioppia, kertasin pilkutuksen ja muut mitä en osannu niin hyvin vielä. sit terveystietoo luin 2 kirjaa kolmesta, mut se on mun mielestä ollu aina sika helppoo ja tiesin et osaan jo ne jutut. sit psykaa luin ne 5 kirjaa ja en ostanu sitä kertauskirjaa ollenkaan ja en lukenu sosiaalipsykologian kirjaa ollenkaan. ehdotan, että lue paljo enemmän ainaki psykaa ku mä luin. se koe oli kamala tilanne, ku tuntu, ettei osannu. :D

onnee kouluun ja kirjotuksiin. :) alota lukeminen oikeesti ajoissa!