22. toukokuuta 2010

26 faktaa

Mun mielestä tällaset fakta-postaukset on kivoja, oon lukenu melkeenpä kaikki mitä on tullu vastaan, joten päätin väsätä itekin tällasen. :-)

1. En halua alottaa tätä silleen "mun nimi on..." vaan alotankin tän näin että Mä oon kiinnostunut piirtämisestä ja valokuvauksesta ja melkeenpä mistä vaan visuaalisesta. Selaan tosi paljon erilaisia sivustoja ja mun koneen muisti pullistelee kaikkia ihmeellisiä kuvia.
2. Luen bloglovinin kautta 73 eri blogia, menee useempi tunti päivässä jos lukee kaikki uudet postaukset.
3. Selailen myös kaikkia ihania ruokakuvia, voin surffailla eri leivontablogeissa monta tuntia ja mun ei oikeestaan edes ala tekemään mieli herkkuja. Tai vaikka alkais niin se menee heti ohi kun suljen koneen.
4. Mulla on Ben&Jerry's pakkomielle. Oon käyny jokasen maan B&J's nettisivuilla ja välillä vaan selaan USAn nettisivulla niitä makuja läpi. :-D Lisäks mulla on 7 B&J's purkkia hyllyssä (siis tyhjiä).
5. Käytän oikeestaan aika paljon tietokonetta. Ja oon aika nörtti. :-D Tai no, tiedän tietokoneista suht paljon, mutta oon kyllä lähes kaiken oppinu vaan itse kokeilemalla. Kameraakin opin käyttämään vaan kokeilemalla. Mua ärsyttää jos joku ei uskalla kokeilla, kun pelkää tekevänsä jotain peruuttamatonta. Ei sillon voi edes oppia!
6. Tykkään uuden oppimisesta ja opiskelenki aika ahkerasti. Lisäks oon vähän (tai paljon) perfektionisti kouluarvosanojen suhteen.
7. Pakko varmaan tässä erikseen mainita vielä että opiskelen japania. En siks että olisin mangafriikki tai muuten vaan niin inlöööv Japaniin, ei. Mä tykkään kielistä ja voisko olla jotain kiinnostavampaa maata kuin Japani? On vähän siistiä sanoa osaavansa japania, kun se on niin vaikeeta ja eksoottista! Lisäks meidän lukio on (tietääkseni) Suomen ainoo jossa on opettaja Japanin kurssille.
8. Mun mielestä on kivaa hämmentää ihmisiä välillä esim kummallisilla mesekuvakkeilla. Tai tekemällä jotain sellasta mitä ei ollenkaan olettais.
9. Mun mielestä on myös kiva päteä. Ja rakastan väittelemistä.
10. Sellasten ihmisten kanssa on ihanaa puhua joilla on mielipiteitä ja ne osaa perustella ne! Musta on tyhmää jos joku väittää jotain mutta ei perustele ollenkaan.
11 En kuitenkaan pukeudu mitenkään erikoisesti, vaan mun vaatteet on oikeestaan sellasia aika perus.
12. Mun mielestä on kummallista että on vaan legginssit ja paita (eikä housuja), mutta oikeestaan se on ihan ok ellei tarkotuksella halua näyttää lissulta.
13. Mä rusketun aika nopeesti ja se on kivaa. Mutta mun pikkusisko ja äiti ruskettuu vielä nopeemmin ja se EI oo kivaa. :-(
14. Mulla on kivat hiukset. En oo koskaan värjänny niitä ja ne on kivan pitkät. Ne on oikeasti luonnonkiharat, mutta pituuden takia se ei näy. Jos mulla on nuttura niin niska on aina täynnä korkkiruuvikiharoita (noissa kuvissa ne on vähän suoremmat kun yleensä).
15. Mulla on tosi pienet pikkurillit ja kaikki aina ihmettelee niitä.
16. Mä säästän karkkia. Mulla on laatikossa varmaan 5 suklaalevyä ja jotain konvehteja ja kaikkea muutakin. Laskin noin pari kuukautta sitten että mulla oli 3,9 KG karkkia. En vaan osaa syödä sitä ja aina jos tekee mieli niin ostan jotain uutta, hups. :-D
17. Herään aamulla tosi helposti. Esimerkiksi jos mun nimen sanoo, niin herään siihen. Nukahtaminen vie kuitenkin jonkun aikaa. Kummallista.
18. Täytän kuukauden päästä 18 ja se on pelottavaa! Ei mun elämä varmaan muutu mitenkään, mutta kummallista ajatella että sitten oon täysikänen, hyi!
19. En oo koskaan juonut alkoholia (paitsi konfirmaatiossa kirkkoviiniä ja sekin oli pahaa :-D) ja en usko että hirveesti juon sittenkään kun se olis laillisesti mahdollista. En vaan tunne mitään tarvetta siihen.
20. En juo myöskään limua tai hiilihappopitoisia juomia, koska mun hampaat reikiintyy tosi helposti ja limut on oikeestaan melko turhia.
21. Oon harrastanut jo 9 vuotta kuvataidekerhoa. En oikeestaan pidä itteäni uskomattoman hyvänä piirtäjänä, vaan oon sellanen keskitasonen, ihan hyvä. Kuitenkin kaikki aina kehuu ja kuviksen numerokin oli 10. Sitä en kyllä tajunnut, mutta en valittanutkaan. :-D
22. Meillä on kultakala, Pirkko, ja se on mun kaveri. Meillä on ollut kultakaloja monta vuotta ja aina ne on kuollu. Haluun kuitenkin ettei akvaariota pistetä pois koska sitten mulla ei olis lemmikkiä. Kalat on mulle niinkuin perheenjäseniä. Mä juttelen aina Pirkollekin. :-D
23. Purin kynsiä 15 vuotiaaksi, mutta sitten se loppu ihan seinään. Nykyään mua ällöttää jos huomaan jollain ihan lyhyet ja syödyt kynnet ja huomautan heti jos joku puree kynsiä.
24. Mulla on paljon kavereita internetissä, mutta silti haluaisin aina vaan tutustua uusiin. Silti musta tuntuu että kesälomalla mulla ei oo mitään tekemistä kun kaikki livekaverit on jossain. Enkä haluais koko lomaa vaan datailla.
25. Rakastan kuunnella muiden puhetta ja esim videopostauksia. Vieraiden kielten puhekin on ihanaa. Ja kaikki erilaiset aksentit!
26. Mulla meni tähän vaan jotain puoli tuntia. En tajua miten joku voi tuskailla tällasen fakta-postauksen kanssa, kun mun mielestä tätä oli tosi kiva kirjottaa. Olisin keksiny vaikka mitä lisää, mutta ehkä tähän on hyvä lopettaa. :-)

8 kommenttia:

Annika kirjoitti...

24. Mulla on paljon kavereita internetissä, mutta silti haluaisin aina vaan tutustua uusiin. Silti musta tuntuu että kesälomalla mulla ei oo mitään tekemistä kun kaikki livekaverit on jossain. Enkä haluais koko lomaa vaan datailla.

>> me voitais muuten nähä kesällä? :)

suvi-tuulia kirjoitti...

Ihana toi kultakala- juttu :D Pirkko, aika söpöö!

Johanna kirjoitti...

Annika: Joo ajattelin kans että voitais! :-)

Seini: Haha joo, paitsi et se kuoli tänään. :< Ei oo enää Pirkkoa, mut onneks on vielä yks monni ja varmaan ostetaan uus kala (toivottavasti).

Anna kirjoitti...

Onks noi B&J´s nyt nii erilaisii ku muut jätskit? :o en oo koskaa viittiny ostaa ku ne on nii kallita mut kaikki hehkuttaa kui hyvii ne on!

Johanna kirjoitti...

by: On ne mun mielestä parempia ku ihan normaalit ingmanin tai valion jätskit. Kun se vaniljajäätelö ainakin on superhyvää ja niissä on sellasia isoja paloja (esim keksitaikinaa) niin jotenki ne vaan on tosi hyviä! Kannattaa maistaa ja esim benjerry.fi-sivulta löytyy ne maut mitä suomes on. :-)

Anonyymi kirjoitti...

''Lisäks meidän lukio on (tietääkseni) Suomen ainoo jossa on opettaja Japanin kurssille.'' väärässä olet...

Anonyymi kirjoitti...

oot sekasin... ei kukaan järkevä puhu kalalle... eihän nillä oo edes tunteita eikä ne mitään tajua. kuka hullu pitää sellaista perheenjäsenenä?!
noista faktoista tuli aika hyvin selville, että kuulut koulunne nörtteihin ja noloimpiin hikkeihin. Olet wannabe bloggari ja kuvittelet olevasi kuin muut. noloa. onneksi tuli selville. ei tarvitse enää tännekkään eksyä

Johanna kirjoitti...

Anonyymi 1: Niin taisin olla mutta nyt oon viisaampi. :-D

Anonyymi 2: Hahaa en mä sille enää puhukkaan kun se kuoli. ;-) Ei tarvii ottaa turhan vakavasti, en mäkään ota. :-D Ja joo, tiedän kuuluvani meidän lukion nörtteihin ja hikkeihin, mutta mun mielestä se ei oo negatiivinen ilmaus, vaikka sulle ehkä on. :-D Musta on ihan kivaa olla hikke, tykkäsit siitä tai et. Ja ei tarvii tulla toiste vierailemaan jos ei blogi miellyttäny. Wannabe bloggarista en osaa sanoa mitään, kun en oikeen tiedä millanen se oikee bloggari sitten olis. ;-) Mutta jos tänne toiste eksyt niin voithan sä mulle ihan asiallista palautetta antaa, miten voisin blogiani parantaa.