20. toukokuuta 2010

Laukku aukeaa

Päätinpäs nyt tehdä tällasen laukkuni sisältö-postauksen. :-) Mulla on yhteensä kai 7 laukkua joista eniten käytän kolmea seuraavaa.
Koulureppu, tää on ostettu kai Cittarista, kun vanha hajos. :-D Nimenmukaisesti käytän vaan koulussa.
Musta peruslaukku Accessorizesta, tais olla 40 e, tää oli joululahja. Oon käyttäny tätä tosi harvoin, kun mun mielestä on kummallista kantaa koko ajan isoa laukkua mukana jos kaikki tavarat mahtuu pienempään. Tätä käytän kuitenkin jos tarviin enemmän säilytystilaa ja reppu ei kelpaa.
Pieni valkonen laukku Hennesiltä, jotain 10 e. Käytän tätä yleensä shoppaillessa ja muutenkin jos oon jossain ja pitää kantaa esim vesipulloa, kännykkää ja kameraa mukana.
Mun koulurepun sisältö vasemmasta yläkulmasta lähtien.
1. Joku vanha kuitti ja likanen 5 cnt. 2. Ihana pussukka Pollux-ajoilta, toi on tosi kätevä! Sisältää esim nenäliinoja, huulirasvan ja kaikkee muuta tarpeellista tai ei-niin-tarpeellista. :-D
3. Peili 4.Hiusharja 5. iPod ja kuulokkeet puhelimeen (jotka ei edes toimi). Ne on aina tolleen ihanalla sykkyrällä ja jos haluun kuunnella musiikkia niin pitää ensin operoida toi auki. Tässä on yks syy siihen miksi en paljon kuuntele musiikkia. :-D 6. Allergialääkkeitä ja panadolia + 2 laastaria jos tulee pipi. 7. Bussikortti ja kirjastokortti 8. Purkkaa! 9. Rahapussi. Toi on ikivanha, mut se palvelee mua aina yhtä hyvin. On mulla tietysti isompikin lompakko, mut tuolla kolikot säilyy kätevästi ja on varaa mennä esim. jätskille suoraan koulun jälkeen. ;-) 10. Lokeron avain ja heppa-avaimenperä. Toi avaimenperä on tullu joltain tuliaisena ja se on vaan jääny siihen (vaikka mulla ei siis enää oo mitään erityisiä tunteita hevosia kohtaan, paitsi et ne on pelottavia ja söpöjä). 11. Ponnari liikkatunteja varten ja muistitikku. Niin ja tietysti jos käytän jotai toista laukkua niin siirrän tärkeimmät kamat (purkka, rahat, hiusharja) yleensä sen mukaan.
Tietysti myös koulukirjat, penaali ja kännykkä + kesäsin aurinkolasit.
Tää ansaitsee oikeesti ihan oman kuvan, koska en tulis toimeen ilman vesipulloa. Tää on sopivan pieni ja söpö ja riittää koulupäiväks. Lisäksi toi Autot-teippi lisää tän arvoa tottakai! :-)

4 kommenttia:

K kirjoitti...

Kiva reppu sulla! Ja aah my love Galleri <3

Annika kirjoitti...

mulla on samanlainen vesipullo jee :)) ja haluun noi sun lasit! mistähän mä sellaset löytäisin, kun oon ettinyt jo vaikka mistä, mutta sopivia ei meinaa millään tulla vastaan..

Johanna kirjoitti...

Rosie: Kiitos! Joo toi on munkin lemppari!<3 ...not :-D

Annika: Jee! Mun mielestä glitterissä ja ginassa ainakin on myyty tollasia! :o

Annika kirjoitti...

Oon just katellu sieltä, mut oon perfektionisti tän asian suhteen.. :/ :D