8. kesäkuuta 2010

Kukkapaitarakkaus

Kollaasi kesän nää-haluan ja nää-olis-kivoja jutuista. :-) Tollaset shortsit ja noi paidat (!!) kuuluu siihen nää-haluan, muut on vaan haaveilua. Itseasiassa tollasta korua en edes halua, mutta se vaan on söpö. :-D Ja en voi tarpeeks hehkuttaa kuinka rakastunu oon tohon kukkapaitaan. :-)

Mua väsyttää tosi paljon, mutta piristävää on tänään käteen saatu leirilehden esikoispainos, jossa on 2 mun kirjoittamaa juttua, hyvä kirja, herkulliset murot joita äiti ja Aino toi liiiidelistä ja parin blogin videopostaukset. :-) Hauskaa tiistai-iltaa!

8 kommenttia:

Aino kirjoitti...

JOOO osta toi paita mulle!!!!!! :) ja hunajapallit on nameja<3

Anonyymi kirjoitti...

Äääää lisäää videoit sulosuuus <333

Laura kirjoitti...

Sulla on tosi kiva blogi ! :-) jos haluat niin voit käydä kurkkailees mun blogia :) http://laurasmystery.blogspot.com/

Laura kirjoitti...

Bongasin tän sun blogis yhestä toisesta blogista ja kivalta näyttää :) Jään kyllä seurailemaan, mun blogia voit käydä kattomas täältä :) http://laurasmystery.blogspot.com/

K kirjoitti...

toi kukkatoppi on ihana, nam!

Johanna kirjoitti...

Aino: Ahahaaa joo nam niin on<3

Anonyymi: Hahaa katotaan nyt! ;-D

Laura: Kiitos paljon! :-) Sullakin on tosi kiva blogi, aloin seuraa! ;-)

Kaisa: NIINPÄ! Kuolen jos toi ei oo hyvännäkönen mun päällä :-(

Unknown kirjoitti...

yhdyn kukkarakkauteen täysin!
nimim. kukkapaidan,kahden kukkahameen,kahden kukkalaukun,kukkaurinkolasien ja kukkakenkien omistaja :D haha

oot nätti
-milla

Johanna kirjoitti...

Milla: Oii vitsi sulla on paljon kukka-juttuja! :-D Kiitos paljon! :-)