11. toukokuuta 2011

Ihan joulusilta näyttää nää kuvat


Olin töissä ja kun tulin kotiin käytiin äitin kaa ostamassa jätskit. Ainiin ja yks tyttö päiväkodilla koski tänään mun kynsilakkaan ihan kun se olis ollu maalia ja katto omaa sormeaan sen jälkeen kun se oli koskenu. Se oli niin söpö kun se luuli, että toi lakka irtoaa. Ja vitsi mulle vaan koko ajan joku soittelee pääsisinkö hoitamaan lapsia, hukun työhön! Mikä lama, c'moon? Joo muut tärkeet informaatiot on tossa videossa, jossa oon muuten harvinaisen lamaantunut! XD



+ Today was one of those very normal days. I was at work, came home by bike (10 kilometers in all), ate ice cream and now I have been sitting in front of computer far too long. I'm about to go outside to study and sunbath though there isn't that warm anymore. I'm so tired but I could take a pear with me and eat it (to get some energy) whilst I read. However, why those pictures look so Christmas-like?

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onko sun äiti siis töissä päiväkodissa?

sara kirjoitti...

kauheen hiljane ääni tos videos :( mul ainaki vaik laitto äänet täysil joka paikast nii en meinannu siltikää kuulla :'D

Anna kirjoitti...

miks mua ei pyydetä hoitaan lapsukaisia? ikävästi kiertää toi ääni, oot ihan pikkumyy tossa alussa ku heilut nuttura päässä :DD

Johanna kirjoitti...

Anonyymi: Eiii, sil oli vapaapäivä tänään! :-D

Sara: No höh miks se mun koneessa on ihan tavallinen? :-O

Anna: En tiedä! :-D YYYYH miks toi video lagaa kaikilla muilla paitsi mulla?! Tyhmää. :-(

Laura kirjoitti...

möki halun hoitamaa lapsiaaa! :-D ihanuus toi pöllökoru!!

Milla kirjoitti...

ihana pöllökoru! :)

Johanna kirjoitti...

Milla: Kiitos, se on! :-)

Erika kirjoitti...

lapset on kyl niin ihanii ;) ja pääsykoekirjat... (NOT!!!). ;D

Johanna kirjoitti...

Erika: JOOOO! <3 Pääsykoekirjat not!