21. toukokuuta 2011

Punaista ja ihanaa

DSC_0668
DSC_0683
DSC_0695
DSC_0706
DSC_0712
DSC_0716
Ensimmäiseksi, oon ettinyt tota kasvonaamioo varmaan kaksi vuotta ja tehny päätöksen, että jos nyt löydän jotain, mitä oon ettiny tositosi kauan, niin ostan ettei ala jälkeenpäin taas kaduttamaan. Niinpä mä sitten ostin ton kun Prismasta löysin, jee! Maksoi 5e, mutta hinta oli enää sivuseikka. :-) Sitten, Vero Modasta mun silmien eteen hyppäs täydellisten toppien äiti ja kiisin salamana sovituskoppiin. Se oli just eikä melkeen itse täydellisyys (vaikkakin kokoa liian iso, mutta ei sitä edes huomannut), joten rakas sisareni Aino osti sen mulle ylioppilaslahjaksi. Hintaa oli 17e. Ja perjantaina äiti toi mulle noita mansikan makuisia Strepsilssejä, vaikka ei mulla oo nyt kurkku kipeä, mutta voin ottaa noi Britteihin koska ne on naaaaaamskis! Eipä mulla muuta, koska ulkona on ihana ilma ja meen lukemaan pääsykokeisiin (oon maailman innokkain opiskelija tällä hetkellä, mutta pääsykoe on tiistaina eli pakko)!

+ I have been looking for that strawberry chocolate face mask like forever so when I finally found it I had to buy it. Besides, one of the most beautiful tops got my attention at Vero Moda and my dearest sister Aino bought it for me as a graduation present. Now I'm so happy though I should  really study to the entrance examination. But I'm so bored of reading I would more than everything prefer just laying on the sunshine, blah! Luckily all of that is over on Tuesday.

8 kommenttia:

Erika kirjoitti...

Tosi kiva toppi! Ja ihanaa varmaan toi kasvonaamio...:)

Unknown kirjoitti...

hei ihana blogi sulla, tosi kivoi kuvii ja juttuja =) tuu ihmees lukee munki !

leave-world.blogspot.com

Anniina kirjoitti...

Voin vaan kuvitella kuinka toi toppi on siellä kaupassa huutanu : JOHANNAAAAA! Osta minut! :)

Johanna kirjoitti...

Erika: Hihi kiitos! Ja joo oli se ihanan tuoksusta ainakin! :-D

Derya: Kiitooos! :-) Käyn kattoos!

Anniina: Nojoo niin se huusi! <3

Erika kirjoitti...

Hei ehkä joku maailman ihanin toppi oikeesti meen heti ostaa samanlaisen, hahaa. <3

Johanna kirjoitti...

Erika: JEP!!! Kantsii siel oli myös vaaleenpunasii!

Ansku kirjoitti...

Nooo wayyy ei voi olla noin ihana toppi! Haluan! 8))

Johanna kirjoitti...

AnsQ: Jeppp! Niitä oli myös vaaleenpunasena! :-D