28. huhtikuuta 2010

A day with me

Eli päätinpän esittellä teille millanen on mun perus-päivä. :) Mun aamu alkaa aina hesarilla, teellä, omenalla ja leivällä.


Kouluun meen pyörällä, onneks se matka on vaan 4 km.


Se tie mitä pyöräilen on tosi mäkinen (siis oikeesti, TOSI mäkinen!) Se lisää matkantekoaikaa varmaan viidellä minuutilla kun pitää polkee niitä mäkiä! :D Mut nätit maisemat siinä matkan varrella on. Se on lähes pelkkää peltoa, vaikka vasemmalla puolella on kyllä iso tie, mutta siinä ei oo kauheesti liikennettä enää.


Yleensä mulla on paljon hyppäreitä, ja sillon teen kirjastossa mahdollisia läksyjä tai muuta tosi kehtittävää. :D Meillä on siellä onneks sohvat niin se on jopa ihan mukavaa välillä.


Rakastan ruotsia! (Tää on maksettu mainos.)


Erikan penaalissa on tollanen IHANA prinsessa, mä aina leikin sillä jos on joku ei-kiinnostava tunti, eli se on mun kädessä aina (no ei nyt kai). Oon niin kateellinen tosta ja varastan sen vielä joskus. Se tuli pääsiäismunasta! (Miks mä saan aina vaan jotain koottavia tyhmiä hilavitkuttimia enkä tollasia kivoja ukkeleita? :< )


Esimerkki mitä KEHITTÄVÄÄ voi hyppäreillä tehdä: kuolata reseptikirjaa! :D


Ruokala, meijän lemppari hengailupaikka (kerran oikeesti istuttiin varmaan tunti ruokalassa juttelemassa kun siellä on just kivan rauhallista lukion ruokailun aikaan! :D) Ja huomatkaa ihmeessa, että näytän ala-asteelaiselta? :D Ja noi kasvispihvit on <3!


Jihuu, jännitän miten kestän vielä seuraavat tunnit!


Laskin on kaveri! <3 Oikeesti mua harmittaa, kun en valinnu pitkää matikkaa, pojat aina kiusaa kun en tajua vektoreista mitään. :D


Koulupäivän päätyttyä oon tietysti tosi ilonen että se on ohi ja pyöräilen takas kotiin. (Mut kyllä mä oikeesti tykkään koulusta.) Kirjottelen yleensä itelleni tollasia kivoja muistilappuja, että mitä pitää tehdä. Usein noi kyllä vähän joustaa, esim tänään en oo lukenu yhteiskuntaoppia, hups. Mut ei se haittaa! :D


Aah ihanat koulukirjat <3 Mulla on onneks tässä jaksossa vaan neljä kurssia: kolme lukuainetta ja liikka. :) Plus tietysti japani on nettikurssi, eli itsenäistä opiskelua. Se vaatii kyllä tosi paljon, pitäis saada ens kuun loppuun mennessä suoritettua.


Tällä tavalla mun loppupäivä sujuu: tietokoneella tottakai. :D


Sellanen on yleensä mun päivä. Nyt pitää mennä saunaan ja nukkumaan. Tällä viikolla nukkumisesta ei oo kyllä tullut mitään kun vanhemmat on ulkomailla ja saadaan siskon kanssa nukkua niiden sängyssä ja jutellaan aina iltasin, hihii! :D Mutta joo, heippa ihanat!

4 kommenttia:

Aino kirjoitti...

JTUUTHETKET ON PARHAITA!! Mua rupeis pelottaa jos en nukkuis sun vieressä ku mama ja iskä ei oo suojelemas muo :(((

Erika kirjoitti...

Toi on niin IHANA toi suklaakirja<333

Johanna kirjoitti...

Erika: NIIN ON! :)

LIISA kirjoitti...

johannan peruspäivä on aikas ihana :)