21. tammikuuta 2011

Vastaukset part 1.

Miksi olet noin nätti?
Olipas vaikea kysymys heti ensimmäisenä! Varmaan ihan geeneistä johtuu. :-DD

Joko oot löytäny perheen, johon meet aupairiks?
En oo löytänyt, vaikka on niitä jotain ihan ok-perheitä ollu, mutta ei mitään täydellisyyksiä.

Mikä on sun lempimaku Ben&Jerry's jätskeistä? :P
Caramel Chew Chew ja Cheesecake Brownie!

Mitä aattelit tehdä aupair-hommelin jälkeen?
Meen Helsingin yliopistoon lukemaan suomen kieltä, niin musta voi tulla joko äikän opettaja tai toimittaja. :-)

Kaikista maailman hajuista ja tuoksuista mikä on paras?
Kaikki ihanat leipomukset, Emil sillon kun se ei haise oksennukselta(eli nykyään tosi usein ;-D) 
ja sitten toi mun joululahjaksi saama suklaakäsivoide!

Miksi siskosi on hönö? ;D
Syy on varmaan se, että se kaikki hönöys, jonka vanhemmat pysty luovuttamaan meni Ainolle!

Lempivaatekaupat?
Zara ja kaikki ulkomaiset kaupat. Ja Seppälästä ostan yleensä farkut.

Kuin pitkä oot?
165 cm

Mikä susta tulee isona?
Toivon mukaan äidinkielen opettaja. Toimittaja on varasijalla. :-D

Mikä kamera/mitkä objektiivit sulta löytyy?
Nikon D40 ja ihan se perus objektiivi, joka siihen kuuluu (18-55mm) ja lisäks iskän superzoomi (70-210mm). Ja kamerakin on itse asiassa iskän, mutta minä ja Aino käytetään sitä eniten. Toivon mukaan ylppärirahoista kertyis tarpeeks omaan kameraan.

Mitä inhoat eniten maailmassa?
Sotia, itsekkyyttä, kateutta, täydellisyyteen pyrkimistä, sitä kun joku kuolee jonka ei olis pitänyt, tunnetta että tiedän jonkin olevan väärin mutta en voi tehdä mitään ja kauhuelokuvia. Tai no en mä inhoa, mutta en haluu katsoa. Ja verta en siedä tai mitään ällötyspuheita (pelkästään sanat avomurtuma, avohaava, kudosneste ym. aiheuttaa aikamoisen heikotuksen). Miks tästä tuli näin pitkä lista? :-D

Lempiruoka?
Spagetti ja jauhelihakastike on aika lemppari. Ja koulun kasvispyörykät! <3

Kaupunki jossa haluaisit käydä?
Näitä on niin monta! Lontoo, Tokio, New York, Delhi, Pariisi, Sydney, Pietari, aaaaah saanko sanoa mantereet? Okei, kaikki. Mun unelmana olis käydä niin monessa maassa kuin mahdollista!
 
Missä maassa haluaisit asua?
Suomessa luultavasti, täähän on paras maa. ;-)

Lempivärisi?
Pinkki/vaaleanpunainen/punainen, ollu niin kauan kun muistan.

Mitä tykkäät tehdä kun on vapaapäivä?
Rentoilla ja unohtaa koulujutut! Yleensä dataan, leivon, pelaan ja riehun Ainon kanssa ja valokuvaan. Joskus innostun piirtämään ja se on kans tosi kivaa. Pitäis useemmin mennä ulos kun on vapaapäivä, mut nyt talvella toi kylmyys on pelotellu mua.

Mistä eläimistä tykkäät?
Melkeenpä kaikista! Kissan ja koiranpennut on supersulosia, mutta oon ikävä kyllä allerginen lähes kaikille karvasille eläimille. Siks tykkäänkin akvaariokaloista. :-D

Miksi kirjoitat blogia? Ja onko tää siis olevinaan muotiblogi?
Kirjotan blogia, koska tässä yhdistyy kaks mun lempijuttua; valokuvaus ja kirjottaminen! Tää on yks mun lukuisista tavoista ilmaista itseäni. Ja tää ei tosiaan oo muotiblogi! :-D Jos joksikin pitää luokitella, niin lifestyleblogiksi.

Mitkä on sun mielestä sun parhaimmat ja huonoimmat puolet?
Parhaat puolet on sosiaalisuus, avoimuus ja positiivisuus. Huonoimmat vaihteleva mieliala ja kun suutun niin suutun ihan täysillä enkä pysty hetkeen ajattelemaan mitään. Koen kaikki tunteet jotenkin tosi täysillä. :-D

Ootko hikke?
Öh no en mä enää kyllä oo, kun koulua on niin vähän jäljellä ja motivaatio on laskenu. Mutta mä tykkään oppia uutta ja opettaa itteäni kaiken maailman miellekarttojen avulla. Joskus viime vuonna olin vielä hikke ja nyt se on mun titteli meijän luokassa, yhyy.

Ootko seurustellut vai seurusteletko nykyään?
Oon seurustellut, mutta tällä hetkellä oon sinkku.

Pituus ja paino?
165 cm ja paino on ihan tarpeeks, ei tartte olla huolissaan! ;-)

Mitkä kaikki aineet kirjotat kirjotuksissa?
Oon kirjottanu jo matikan ja terveystiedon ja nyt keväällä sitten äikkä, englanti, ruotsi ja psykologia.

Lempiblogi (jos vaan yks pitää sanoo ;D)

Ja ootko mitään kaupunkii vielä ajatellu että mihin menisit opiskelemaan?
Helsinki!

Mikä on sun lempi- ja inhokkiaineet koulussa? :D
Lemppareita on äikkä ja psyka, inhokkeja fysiikka ja mantsa, koska luulen etten oo niissä hyvä. :-D

Riitelettekste koskaan Ainon kaa?
Riidellään aika vähän loppujen lopuks. Sellasta sanailua ja kuittailua useimmiten, mut harvemmin tuolit lentelee.

Kuka on sun ehdottoman paras ja kaunein sisko?
Ei ainakaan tos naapurihuoneessa asustava hirviö! :-O

Sun lempparijätskimaku, siis ihan normijätski ei mikää benjerry :bVaikein kysymys ikinä! Mangomeloni tai banaanisuklaa, siis irtojäätelöistä.

Hemulit vai kamelit?
Hemulit! ps. Onneks en arvaa keneltä nää kysymykset on, Aino. ;-)

Miksi leivot kauniille siskollesi Ainolle niin harvoin herkkuja?
Pyytäisit useemmin!

Lempisuklaa?
Sellanen Milkan ihana, jota ostin Brysselissä yhen pienen levyn vaan yhyy! Siinä oli jotain valkosta mömmöö sisällä ja suklaata päällä ooooh! En yleensä tykkää syödä suklaata muuta kun jääkaappikylmänä, oon outo. :-D

Miksi jätät Ainon yksin Suomeen ja menet pois kauaksi aikaa? ):
Koska Britteihin lähteminen on mun unelma ja unelmat pitää toteuttaa!

Tän hetken lempibiisi?
The lonely Island ft. Akon – I just had sex on niin huippu! :-D

Ootko haiseva haisuli? JOO
Jos joku täällä on haisuli niin Aino. :-)

Mihin olet ja et ole tyytyväinen ulkonäossäs?
Tykkään mun silmistä ja poskipäistä ja tällä hetkellä en tykkää selästä kun siellä on finnejä. :-( Joskus oli kriisi mun kasvoissa olevien luomien takia, mutta oon niin tottunu niihin, etten osais enää kattoo mun naamaa ilman niitä. Yleisesti ottaen en inhoa itessäni mitään, ihan hyvä näin.

Mitä pelkäät?
Kauhuelokuvia! Yritin sillon joskus vähän ennen kun täytin 18 kattoa Erikan kanssa ”kauhuelokuvan” (joka olikin trilleri) ja mulla on siitä vieläkin traumat. :-D Mä aina samaistun kaikkiin ohjelmiin ja elän siinä tarinassa niin tollaset kauhukokemukset jättää hirmuset traumat!

Mikä on kalleinta mitä oot ostanu ite? :-)
Ööh en mä kauheen kalliita juttuja kai oo ite ostanu tai en ainakaan muista? Viimeks ostin Ainolle 100e maksavan takin kun se huiputti mut jotenkin ovelasti siihen, mutta äiti maksoi sen mulle takasin. Vanhemmat on aika pitkälti maksanu isot ostokset enkä mä edes koe että olisin mitään kauheen kallista ikinä saanu, varmaan joku urheilutakki on ollu kallein ja sekin hankittu vanhempien määräyksestä. Oon oikeesti tosi pihi! :-D

+ Tell me if you want a translation, otherwise I'm not doing it! :-)

4 kommenttia:

LIISA kirjoitti...

Ainolla oli supernoloja kysymyksiä! :D Ja woou! äikän ope!!! se on mukava ammatti :) ja kivaa ku tuut HELSINKIIIN! aiotko muuttaa sitten ihan asumaan tähän ihanaan kaupunkiin? :P

Aino kirjoitti...

lissukkapissikkä mun kysymyksissä ei oo mitään supernoloa, jos jossain on niin SINUSSA!!1 ja kiva oikeesti ku haukut mua blogissas haisevaks haisuliks, oikeesti mieti nyt vähän ku kaikki näkee sen ja nyt ne vihaa mua koko mun loppuelämän ku luulee et oon haiseva haisuli ja oikeesti KIITTI!!!!!!!!!

Johanna kirjoitti...

Liisa: Joo asumaaaaan toivon mukaan! :-D

Aino: oot nolo! :-)

Rosanna kirjoitti...

Oi <3 Oon imarreltu :3