30. tammikuuta 2011

Okay, now I'm cold!


On ollu ihan hassu päivä, koska aamulla olin älyttömän väsynyt enkä pystyny keskittymään mihinkään. Musta tuntu yhessä vaiheessa jopa siltä, ettei mulla olis päätä... :-D Käytiin vielä valosaan aikaan Ainon kanssa reippailemassa eli möyrimässä lumessa ja ikuistettiin tämä ihana tapahtuma teidän iloksenne. Mulla meni siinä hässäkässä jopa tikku kämmeneen ja voin kertoo, että sattu! Onneks pinsetit on keksitty. Nyt illalla oon kirjotellu abivihkoa ja yrittäny keksiä mun äikän esseelle otsikkoa, kohta meen kyllä iltapalalle JA AIKASIN NUKKUMAAN!

+ This day was totally crazy. In the morning I was super tired and everything seemed hopeless because of my laughter and odd feelings (I felt I had no head!). Aino and I went out and jumped in the snow and of course we wanted to take couple of pictures there. During our insane play I got a stick in the middle of my palm and it hurted! Soon I'm going to eat something and go to sleep EARLY! :-D

10 kommenttia:

henna kirjoitti...

hihi oi, ihana ilme tossa tokassa kuvassa!:D ja sano ainolle että sillä on söpö pipo! :--D

LIISA kirjoitti...

oottepa te sulosen hassuja :b

Jazzy E (Hivenn) kirjoitti...

So cute. x hivennn. p.s enter my vintage double camera giveaway?

Johanna kirjoitti...

Henna: Phihihii, kerroin! :-))

Liisa: Ainahan me! <3

Jazzy E: Hahah yes we are! Thanks! :-)

Aino kirjoitti...

Haha oonko vähän menevän näkönen tossa yhessä kuvassa vai? :DDD Oot kiva muotiblogipose tossa ekassa kuvassa<3 Ja tokassa varsinkin myös! Mä en kyl tajuu et miten onnistuit saamaa ton tikun vaan tarttumal siihen liukumäen kaiteeseen? ja viel tohon KÄMMENEN KESKELLE! Kyllä huomaa et oot tullu siskoos, sen verran ninjaa oli jo :D

luciana kirjoitti...

these photos are so cute :)

Arla Aabba kirjoitti...

hey sweetie♥ mitä kuuluu, iha sika pitkästä aikaa! mä käyn välillä tsiipailee tääl mutten aina kerkee laittaa kommenttia mut esim se sun Q/A-toivepostaus oli sika cool tai siis susta sai tosi hyvän kuvan:-] ja tämäkin on ihanan pirtee postaus!!

Johanna kirjoitti...

Aino: No olet menevän näkönen! ;-D Ja oon taitava! <3

Luci Ana: Thank you! <3

Arla Aabba: Heii kiva ku kommentoit, laitoin sulle jo komsuu omaan blogiis! Kiitti söpöliini! :-)

mishuella kirjoitti...

love the red hat... so cute:)

Johanna kirjoitti...

Mihad: Oh thank you! :-)