16. elokuuta 2010

Jewellery saturday

Oltiin siis Porissa viikonloppuna. Näin Hennaa, mun kaveria jonka kanssa ollaan kirjoteltu 4 vuotta, mut ei olla nähty koskaan ennen. Oli tosi kiva oikeesti nähä ja toivottavast nähään pian uudestaankin. :-) Kierreltiin kauppoja, syötiin, juteltiin ja kateltiin paljon koruja! Kaikkia ihania merimiesjuttuja ja söpöjä sydämiä ja ihania korvakoruja. Mä en vaan tee korvakoruilla mitään kun ei oo korvareikiäkään, mutta niitä on ihana katella ja haaveilla että tällasia käyttäisin jos voisin, haha! :-D

Söin myös tosihyvää kanasalaattia Hesessä, kun en syö hampurilaisia ja ennen se on ollu vähän ongelma. Ei oo enää, jee! :-)) Käytiin myös pehmiksillä ja ne suli kyllä ennätysajassa tollaseksi mössöksi, mut hyvää oli. Tein vaan yhden ostoksen, siniRAITASEN paidan Hennesistä, makso 15 e, mutta tossa rinnuksessa oli joku vika niin sain huiman 0,75 sentin alennuksen ja palautusoikeus lähti, hah. En kyllä olis palauttanukkaa. :--D Sori nyt kun tää on tällasta hassua ajatuksenvirtaa, mutta mulla on kiire iltapalalle ja nukkumaan. Heippa puput! :-)

Mahtava machoilu-kuva loppuun! ;-D

5 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Hei onneks olkoon kortista, mulla meni se tieto ihan ohi tossa edellisessä postauksessa :D

hennaaa kirjoitti...

voi eii mun naamaa noissa kuvissa!:D mut sä saat sitte lähetellä noita kuvia mulle joskus kun ehtii. Mä rupeen täst koht kirjottaa kirjettä :>

Eerika kirjoitti...

vähän söpö toi ankkurikoru! :))

Essikatariina kirjoitti...

Hitsi sullon kyllä kivoja kuvia täällä! Ja ihana toi raitapaita!=)

Johanna kirjoitti...

Anna: Haha, kiitos! :-)

Henna: No hei sun naamal kelpaa olla kuvissa! ;-) JEE! Ja tottakai voin lähettää! :-)

Eerika: Niinpä! :-))

Essikatariina: Kiitos tuplasti! :--)