10. heinäkuuta 2010

Answers part 2!

Lisää vastauksia siis! Näitä kysymyksiä oli ihan superpaljon, jee! :-D

Mikäs on sun lempileffa? Oikeesti maailmassa on liikaa hyviä elokuvia! Seven Pounds on kyl melko ehdoton lemppari, mutta voi olla etten just nyt muista jotain sitäkin ihanampaa elokuvaa. Monet romanttiset komediat ja draamakomediat on hyviä. Oon kattonu elämässäni yhen kauhuleffan enkä kyl kato toista, jäi ikuiset traumat! (Ja se tapahtu siis ehkä 3 kk sitten! XD)
Jos saisit matkustaa ihan minne vaan, nii minne menisit ja miks just sinne? Kaikkialle! Yks ilta just iltapalalla luettelin että haluaisin matkustaa Britteihin, Jenkkeihin, Australiaan, Japaniin, Italiaan, Ranskaan, Espanjaan ja sinne ja sinne ja sinne... Eli lista jatkuu loputtomiin. Mahdollisimman monta maata haluisin päästä joskus näkemään! Ehkä musta tulee isona matkustaja! :--D Ja siks haluaisin matkustaa, koska eri kulttuurit on niin ihania ja ne ihmiset, ruuat, kaupat, luonto, eläimet, kaikki!
Lempi vaatekappale tällä hetkellä? Raitapaidat ja college-shortsit!
Jos saisit nyt 1000e nii mitä tekisit? Maksaisin jollekkin isolle pomolle et se antais kaikille vielä kuukauden lomaa ja lykkäis ylppäreitä! :-D Tai sit lähtisin ulkomaille shoppailemaan ja ottamaan aurinkoa. Ja söisin paljon jätskiä.
Jos menisit autiolle saarelle ja saisit ottaa mukaan 5 asiaa/juttuu nii mitä ottaisit? Aurinkorasvaa, aurinkovarjon, ehttymättömnät ruoka- ja juomavarastot, parhaat kaverit ja musiikkia. :-)
Ootko kattonu jalkapallon mm-kisoi? XD En yhen yhtä peliä!! :-D
Onks kivaa saada koht ajokortti? (mennään kyl sit heti ajelee XD) On se kivaa, mut pelottavaa! Saletisti en pääse inssistä läpi! :-(
Kuka maailman kaunein julkisuuden henkilö ja kuka komein? Liikaa vaihtoehtoja! Monet mallit on tosi kauniita (yllätys), mut ekana tulee mieleen Miranda Kerr. Ja miehistä on vielä enemmän vaihtoehtoja! :-D Johhny Depp, Jude Law, Bradley Cooper (<3), Channing Tatum jne..!
Mitä kuuluu? Hyvää, koska näin Erikaa eilen, mutta huonoo koska pitäis lukee ylppäreihin. :-(
Mikä on maailman hirvein ammatti ja miks? Ehkä joku likaviemäreiden siivooja. Tai kirurgi tai ensihoitaja, hyi verta!!
Onks sulla ja sun pikkusiskolla hyvät välit? On meillä joo tosi hyvät! Vaikka tietysti välillä on jotain pientä ininää (Aino inisee ;-D), mutta yleensä se on nopeesti ohi. Siitä on pitkä aika kun tuolit viimeks lens! :-D
Mistä piirteistä tykkäät blogeissa, mitä blogeja luet? Isot, selkeet ja hyvälaatuset kuvat, kiinnostava kirjottaja ja bloggaajan into kirjottaa on tärkeitä. Sivupalkista näkee osan blogeista joita luen ja tulis kyllä liian iso lista jos luettelisin kaikki. Niitä on nimittäin bloglovinissa yli 80. :-D
Sun lemppariblogi?Tossa sivupalkissa on osa mun lemppareista, mutta tällä hetkellä high-streetstyle, life without you, guys ja Bella's blog on lempparit!  :-)
Mikä bloggaamisessa on parasta? Entä pahinta? Parasta on se kun kirjautuessa bloggeriin näkee tekstin "1 uusi kommentti" tai että lukijamäärä on kasvanu. :-) Mutta tietysti kirjottaminen, kuvaaminen ja kollaasien teko (se varsinkin) on ihanaa. Pahinta on varmaan jos ei oo aikaa/kuvia/fiilistä postata. Ja tietysti välillä nega-anot ärsyttää, mutta se menee onneks heti ohi. Se on vaan se hetki kun näkee nega-kommentin. :-D
Mitä haluaisit että sulta kysyttäis, mut kukaan ei kysy ja vastaus siihen? En oikeestaan tiedä, koska multa kysytään tarpeeks usein esim. "mitä kuuluu?", mutta musta olis kivaa jos muutkin vastais siihen yhtä monipuolisesti kun minä. Vihaan jos vastataan vaan "hyvää" ja keskustelu loppuu siihen! Mut ehkä joku vois kysyä multa että haluaisitko lähteä mun kanssa shoppailemaan/reissuun/jäätelölle/Italiaan/romanttiselle illalliselle yms. :-D Tai että haluaisitko 7 miljoonaa euroa! Tottakai haluaisin! :-D
Miks päätit alottaa bloggaamisen? Koska musta tuntu että oli oikee hetki. Bloggasin joskus, mutta lopetin ja sen jälkeen vaan odotin oikeeta hetkeä alottaa uudestaan. Ainolla oli ollu blogi jo hetken ennen mua ja sitten kun kaikki vaan tuntu oikeelta että nyt pitää alottaa, niin mähän alotin.
Blogin pitämisen hyvät ja huonot puolet? Tossa ylempänä jo vähän vastasinkin tähän, mutta siis kommentit, lukijat ja yleisesti bloggaaminen on hyviä puolia. Huonoja taas kiireen aiheuttama stressi ettei ehi postata ja jos ei oo kuvia tai fiilistä.
Tietääkö sun vanhemmat/sisarukset/kaverit tästä sun blogista? Perhe tietää, tottakai myös Aino kun sillä on omakin blogi (ollaan siis almost perfectin Ainon kanssa siskoksia, jos joku ei oo vielä tajunnut :-D). Ja osa kavereista tietää ja lukeekin tätä, mutta tosi harvat meijän koulusta.
Ootko hyvä koulussa? Oon mä joo ihan hyvä. Tai no tosi hyvä. Kai. :-D Keskiarvo 9. Mut mulla ei ookkaan koulupäivisin mitään muuta tekemistä, kun opiskelu, kun asutaan täällä kuusessa. :--(
Lempiaine? En oikeestaan tykkää mistään aineesta erityisesti, mutta sit mulla on kyllä niitä aineita joista en tykkää! (Niitä onki useempi! :-D). Mut lemppareita on varmaanki psykologia, terveystieto ja äikkä.
Ootko ns. opettajien suosikki, luokan pahis vai jotain siltä väliltä? No varmaan lähinnä opettajien suosikki jos noista pitää valita, kun viittaan yleensä ja saan kokeista hyviä numeroita (koska luen). Mut en kyllä oo mikään hiljanen, vaan esim matikan opettajan kanssa heitetään aina läppää. :-D
Unelma-ammatti? Entä inhokki? Oon 9-vuotiaasta halunnu opettajaks ja kai mä haluun vieläkin, joten kai se on unelma-ammatti. En oikeen tiiä mikä muu mä olisin, jos en opettaja. Ehkä joku psykologiaan liittyvä ammatti, en tiedä. Inhokki-ammatti varmaan joku lääkäri/kirurgi/ensihoitaja, koska en siedä verta (mua alkaa heikottaa jos luenki jostain suonista, yök!).
Kuka julkkis olisit päivän ajan? Kuka et missään tapauksessa haluis olla? Tähänkin taisin vastata jo (part ykkösessä), mutta siis, mulla ei oo mitään erityistä henkilöä, vaan esim joku hyväntekijä/malli olis kiva olla. :-) Ja ehkä en haluis olla joku Lindsay Lohan tai David Hasselhoff. Tarviiks selitellä? :-D
Lempinäyttelijä ? Kääk, ei mulla oo! Johhny Depp ja Bradley Cooper on namuja, mutta Will Smithin leffat on sellasia joista tykkään. Ja Cameron Diaz. Liikaa hyviä näyttelijöitä!
Lempibändi/artisti? Ei mulla oo! Joskus pikkusena fanitin jotain Spaissareita tai Antti Tuiskua, mut nyt vanhempana mulla ei oo ollu mitään sellasta yhtä ja ainoota suosikkia. Mitä ne nyt nrjllä ja voicella soittaa. :-D
Onko sulla poikaystävää? Jos on, kauan ootte ollu yhessä? Ei oo tällä hetkellä, mut exän kanssa seurusteltiin vuosi ja 8 kk. :-D
Jos ei, niin onko sulla koskaan ollu? On ollu useempikin. :-D
Onko sulla paljon kaveripoikia? On mulla muutama. Meijän kaveriporukka on sellanen poikia ja tyttöjä sekasin-porukka, eli ne pojat on myös mun kavereita. Ja onhan mulla niiden lisäks pari muutakin.
Onko parasta kaveria, vai monia hyviä? Mulla on paljon kavereita, muutama sellanen joiden kanssa voin puhua monista asioista/ollaan läheisiä, pari sellasta joiden kanssa voin puhua lähes kaikesta. Ja sit on Erika. :--)
Millasista ihmisistä pidät? Rehellisistä, luotettavista, sellasista jotka ymmärtää mua, huumorintajusista (tajuaa mun korkeetasoset jutut :-D), älykkäistä, sanavalmiista, puheliaista, ilosista ja tietysti kauniista, hahahahaa! :--D No ei nyt, ei ulkonäöllä oo merkitystä!
Millasena pidät itteäs? Johannana! Oon ilonen, sosiaalinen, ymmärtäväinen, luotettava, monista asioista kiinnostunut ja hassu. Mut välillä en kerro omia asioitani kauheen paljon, vaan ennemminki piilotan ne sisälleni. Tykkään enemmän auttaa muita ku huolehtia tai puhua omista asioistani. Ja oon kyllä melkonen datis. :---D Vois välillä jotain muutakin tehä, mut harmi kun täällä landella ei oo oikeen kavereita lähellä. Tykkään kirjottaa, lukea ja piirtää, mutta silti teen noita kaikkia murto-osan siitä miten paljon dataan. Tai opiskelen. Ja mä stressaan ihan liikaa. Ja oon aika perfektionisti. Kaikista kokeista pitäis tulla paras mahdollinen numero ym. Mutta oon silti ihan kiva. :-)
Sun unelmamies? Ai luonteelta? Rehellinen, suorapuheinen (mutta hienotunteinen), ymmärtäväinen, päihteetön, romanttinen (tottakai :-O), yllätyksellinen, älykäs, puhelias. Pitkät jätkät viehättää mua jostain syystä ja tietysti hyvännäkösyys on plussaa. Ja ihanat silmät! :-)
Lempparikarkki? Nykyään oon alkanu tykkäämään enemmän hedelmäkarkeista, kun ennen olin vannoutunu suklaa-toffee-vaahtokarkki-fani. Mut punaset karkit on parhaita! Ja candy kingin ne mokkanapit, NAM!!
Kerro luonteestasi omin sanoin (ei niinkuin "joku sano et oon..."). Tossa ylempänä varmaan tulikin jo kaikki. :-D Ainiin, mutta pitää sanoa että oonhan mä välillä myös surullinen, kun kerran yks mun luokkakaveri kysy että oonko mä koskaan surullinen. Oon mä, mutta oon silleen ettei sitä näy pakosti ulospäin tai sit oon surullinen yksin omassa huoneessani. Mut enemmän mä ilonen oon!
Kerro ystäviesi luonteista. Mun ystävät on niin eri luonteisia! Toiset on puheliaita, toiset hiljasia, toiset nauraa helposti ja toiset ei tajua vitsiä vaikka sen vääntäis rautatiekiskosta. Välillä niillä on ihan outoja juttuja, mutta se on ihan jees koska mä oon niin normaali (joo tosi ehehee.. :--D). Kaikki ne on ihania just sellasina. Suurin osa niistä ymmärtää mua ja jaksaa kuunnella vaikka angstaisin. Ja iloitsee mun kanssa vaikka ilon aihe olis kuinka pieni (esim mun vauvakalat<3). Ja nekin jotka ei ymmärrä on mulle tosi rakkaita, pusuja kaikille mun kavereille! :-)
Jos sun pitää lähteä johonkin, kauan menee valmisteluissa (pukeminen, meikki yms)? (esim. kouluaamuna) Tästä on hyvä esimerkki se, että yks aamu heräsin kun äiti sano "Johanna herää, sain varattua sulle lääkäriajan ja pitää lähtee vartin päästä!" Tää tuli siis ihan puun takaa ja niinhän me oltiin vartin päästä autossa. Olin heränny, pukenu, syöny, pessy hampaat, pedannu sängyn ja meikannukki melkeen (autossa loppuun). Oon siis nopee jos pitää kiireellä lähteä, mut mielummin teen aamutoimet rauhassa ja varaan tunnin aikaa. Siinä saa sitten rauhassa vaellella ympäri taloa ja lukee puol tuntia hesaria. Ja herääminenhän sujuu multa niin että kun sanoo "Johanna" mä nousen ylös ja oon valmis juoksemaan vaikka maratonin, siis täysin hereillä. Tää ei kyllä koske kaikkia kouluaamuja, jos unet on jääny kuuteen tuntiin. Mutta siis oon aamuvirkku. Ja päivävirkku. Ja iltavirkku. :-D
Jos sulla olis nyt vapaapäivä, eikä mitään olisi pakko tehdä, mitä tekisit? :D Ihana ajatus! Mä pyytäisin kavereita meille ja mentäis kauppaan ostamaan herkkuja (mahdollisesti oltais myös leivottu jotain) ja mentäis johonkin puistoon piknikille, pitämään hauskaa, syömään ja ottamaan aurinkoa. Kuunneltais jotain hyvää musaa ja pelattais vaik jotain. Ja syötäis jäätelöä, hihi! :-)

3 kommenttia:

Aino kirjoitti...

opin tästä postauksesta, että olet virkkudatis joka tykkää paiskoa tuoleja siskoa päin<3 (melkeen :DDD)

Erika kirjoitti...

Mäki haluisin matkustaa melkeen kaikkialle! ;) Ja Bradley Cooper on kyl aika namu, mut Eric Saade on kyl kans ihan sairaan söpö<3

Johanna kirjoitti...

Aino: Haha, kiva et oli hyödyllistä tietoa! ;-D

Erika: Matkustetaa yhes! ;-) Ja omg en ees tienny tost Ericistä, mut totta, oli aika ihana! ;-D