11. joulukuuta 2013

Why do all the titles tell the colours?

DSC_5842
DSC_5835
DSC_5709
Untitled 5
DSC_5904
Untitled 3
DSC_5881
Untitled 6
DSC_5843
DSC_581111
DSC_5839
Untitled 4

Vaihtelun vuoksi ex-aupair Sanna-Kaisan kuvaamia kuvia, kun se tuli Cambridgeen parin päivän vierailulle! Oli tosi ihanaa nähä pitkästä aikaa ja tajusin siinä samalla, kuinka kurjaa on kun on niin paljon ihania ystäviä, mut kaikki on niin pitkän matkan päässä ettei niiden kanssa voi viettää aikaa! :-( Mulla on ikävä kaikkia teitä mun ystäviä!!! Oon ehkä maailman huonoin yhteydenpitäjä, ja välillä tulee kauheet omantunnontuskat kun oon unohtanu jonkun ihan totaalisesti. Tosi asiassahan mä en varmaan muistais edes kaikkia joiden kuulumisia yms. pitäis kysellä, onneks jotkut aina juttelee mulle ettei mun tarvii muistaa, haha! Oon nyt viime aikoina saanu läheisempiä ystäviä, ja se on kyllä ihan totta kun sanotaan, että englantilaisten kanssa on vaikea ystävystyä lähemmin! Vuosi on melkeen menny siihen, että oon saanu kunnon kavereita tuolta Bootsista, joille voi soittaa ja tekstata millon vaan. Onneks niitä kuitenkin on nyt saanut, ainakin pari, ja se riittää. :-) Ja onneks on skype ja whatsapp, että voi jutella muidenkin kuin samassa maassa olevien kanssa!

+ For a change some pictures taken by my friend and a previous au-pair Sanna-Kaisa, who was visiting for a couple of days. It was so nice to see an "old" friend, and it sort of made me realise how terrible it is to have so many amazing friends too far away so I can't hang out with them all the time!! :-( I am maybe the world's worst at keeping in touch with anybody so it's a nice surprise if anybody writes me so I don't have to remember everybody. There would probably be too many lovelies to remember anyway. :-D I have actually made some closer friends here now, it did take a year, but it's nice to have somebody text to anytime of the day, And luckily there is skype and whatsapp so I can keep in touch with people further away! 

2 kommenttia:

Astrid kirjoitti...

tahon sun villapaidan!

Johanna kirjoitti...

Astrid: H&M:ään siis!