25. helmikuuta 2011

Sickyy


Moikka! Vihdoin sitten minäkin sain sen ihanan flunssakuumeen, joka on ollu varmaan kaikilla. Eilinen meni levätessä ja niin menee varmaan tääkin päivä, vaikka pitikin mennä kaakaolle kaverin kanssa. Joskus luonto taistelee vastaan ja estää sosiaalisuuden, yhyy. Onneks voin kirjotella viestejä ympäri maapalloa ja harjoitella aktiivisesti rakasta englannin kieltä. Toivon ääääärimmäisen hartaasti, että huomenna mun ääni on palautunut suht normaaliksi, nenä ei oo 24/7 tukossa ja tää keuhkotautiyskä on vähentynyt, koska muuten mistään ei tuu niin kivaa kun oon ajatellut. Toivottavasti te ootte saanu immuniteetin tälle taudille, muussa tapauksessa älkää antako kenenkään yskiä teidän suihin! :-D

+ Okay, I have to admit it, I'm sick now. An influenza-flu-thing is insanely raging here and all my friends have got this one too. Now the main things I do are resting and watching movies. Sounds nice but the stress about my final exams is killing me unless I don't study every day. Luckily 14 Swedish exercises done today is enough. Aino is baking something good for me and I hope so bad I'm getting better soon or my plans for tomorrow aren't gonna be as awesome as I thought.

11 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Vooi, parane pian! Mä olin yli viikon kipeenä, juuri yo-kuunteluiden ja penkkarien aikaan. Se oli vähän turhauttavaa, mutta onneksi alan jo olla kunnossa..

Anna kirjoitti...

voi ei toivottavasti sä et oo yhtä kauan kipeenä ku mä olin : ( ei ollu kyl yhtää hauskaa, lepoo lepoo..

Aino kirjoitti...

Hyi oikeesti en tykkää ku kerrot ällöttäviä kipeystarinoita! Ei kiitti suuhunyskimis- tai sydämestä-turskahtaa-verta-juttuja kiitti! Ja sun pitää olla huomen terve koska tarviin taksii ku mennää martsulin kaa laskee :b ja okei olis se ehkä ihan kiva jos voisit leikkiikki mun kaa. Ja sun suunnitelmat vois toteutuu, okei ei se nyt oo niin tärkeää. No okei on se, anteeks hirvesti en mä tahallani. Hei miks ihmeessä mä enää kirjotan ku mul ei oo edes mitään järkevää sanottavaa. Joten moikka ja toi peitto näyttää liilalta vaik se on sininen.

Eerika kirjoitti...

mulla ei oo vieläkään ollu tota tautii! :DD sitä odotellessa ;)

Anniina kirjoitti...

Sinäkin! :((
Koita parantuu pian rakas <3

Johanna kirjoitti...

Annika: Voi hyi oon niin onnellinen (tavallaan), että sairastuin vasta nyt!

Anna: No joo toivon niin samaa, ei kuulosta houkuttelevalta maata kuukautta kipeenä! Onneks oot terve nyt! :-)

Aino: Oot sekopää :-)

Eerika: Joo odota vaan! XD

Anniina: Kiitooooos mä yritän! Miss ya!<3

sara kirjoitti...

thank god kärsin ton jo :-D parane pian johnulii <3

Johanna kirjoitti...

Sara: Onnekas! Kiitoksia yritän! <3

Anniina kirjoitti...

Miss you too <3

Johanna kirjoitti...

Anniina: Höpöliini söpöliini olet! :-)

Anniina kirjoitti...

Itse olet! :)