21. helmikuuta 2011

Abiristeily in a nutshell



Risteily meni äärimmäisen hienosti ja villisti. Otin tasan 5 kuvaa, kaikki käyttökelvottomia (ne oli otettu lähinnä mun ja Erikan sviitistä huonossa valossa). Mulla ja Erikalla oli siis ihan tosi hieno huone kun oltiin kahestaan. Kaikki muut meijän luokkalaiset sitten asukin siellä. Ilta suju kahden vesilitran voimalla ja olin kyllä täysin sekasin. Onneks kaikki muutkin oli niin sulauduin hyvin joukkoon. :-) Ostin ihan sairaasti karkkia mut sehän nyt oli tarkotuksenakin, että ei mulla muuta. Abiristeily on hieno kokemus! :-D

+ I took 5 photos during that boat cruise I was on Friday and all of them were useless. In the last picture there are the most important things - candies I bought (a lot I know :-D)! I drank 2 liters of water during the evening and exploited my sleep debt so I was almost as much wasted as everyone else. :-D Abiturient cruises are the best! Ps. That crazy song was totally overused during our cruise!

12 kommenttia:

sansku kirjoitti...

Hyvä et oli kivaa ja laivalta tosiaan kuuluu ostaa paaaljon karkkia :-)

maria kirjoitti...

nam karssuja:) hyvä kun oli kiva abiristeily:)

LIISA kirjoitti...

taisit mennä ihan sekasin ku nii paljon joit kirkasta! :DD "selvästi hyvä päivä, hyvästi selvä päivä"

Johanna kirjoitti...

Sanna: Niin kuuluu! ;-)

Maria: Jees! <3

Liisa: Joo just niin! ;-D

Erika kirjoitti...

heheeh oli kyl hauskaa ja arvasin niin et mikä biisi tos vois olla. selvä päivä kuvaa kyl nii hyvin tota risteilyy!! ;DD

Johanna kirjoitti...

Erika: Niin kuvaa! ;-DD

Aino kirjoitti...

kiitti kyl mä tykkäsin mun namusista peeäs syön niit nytki ;)

Johanna kirjoitti...

Aino: No hyvä! Paitsi et ne on pahoja! :-D

Anonyymi kirjoitti...

ilman hauskaakin voi olla viinaa:)

Anniina kirjoitti...

oli kyllä ihan parasta tuolla risteilyllä :DD
ja mä vihaan nyt sitä biisiä!! :DD

Anonyymi kirjoitti...

joitko alkoholia´?

Johanna kirjoitti...

Anonyymi: Aivan niin :-DD

Anniina: Nojoo oli parasta ja samma här! XD

Anonyymi: No tossa lukee ylempänä, että kahden vesilitran voimalla, mutta jos vielä tarkemman selityksen haluat niin enpä juonut en. En käytä alkoholia. :-D