27. lokakuuta 2010

Ahkeraa opiskelua


Hah, olin tänään kaks tuntia koulussa ja silti mun kamera ehti täyttyä kavereiden kuvista. :-) Cosmo tuli postissa ja sen mukana pastillinäyte ja mieskalenteri. Olin kyllä tohon miesvalikoimaan vähän pettynyt, miks ihmeessä siellä on jotain mustavalkokuvia, buu! Koulun jälkeen menin vähän ulos kuvailemaan iskän upeet kengät jalassa ja bongasin parit talvitiput puusta! Ne tuli ihan lähelle mut en saanu kuvaa kun kameran ääni pelotti ne kauemmaks, harmi. Seuraavaks suunnitelmissa on ruotsin läksyjen viimeistely ja lehtijutun kirjottamista, deadline perjantaina hihihi!

ps. Tajusin että melkeen kaikilla mun kaveripojilla on silmälasit, hassua! :-D

3 kommenttia:

Anna kirjoitti...

haha mäki katoin et ompa silmälaseja :D

Elisa kirjoitti...

oi, tosi kiva lukea blogia jossa on selkeitä kuvia :-)

Johanna kirjoitti...

Anna: Haha joo, mä huomasin ku katoin tota kuvaa, en aikasemmin ollu edes miettiny koko asiaa! XD

Endn: Hihi kiitos! :-)