25. joulukuuta 2012

Happy Christmas from England!

DSC_9766
DSC_9768
DSC_9928
DSC_9944
DSC_9783
DSC_9828DSC_9962
DSC_9835

Oon elossa ja Englannissa! Joulu tuli ja meni ja huomenna oon taas töissä. Suomeen en siis vielä ehtinyt, mutta näillä näkymin toivottavasti maaliskuussa. Sitten kun kaverit tulee Suomen vierailuiltaan pistän ne valokuvaamaan mun uudet supermageet merimaailma-legginssit ja kaikki uudet vaatteet ja aatteet ja päivitän teille tätä blogia taas vaihteen vuoks. On ollu aika kiireistä töissä ja kun oon tehny 12-8pm päivää, niin siinä ei kauheesti bloggailla, hyvä kun kynsiä ehtii vapaapäivinä lakata. :-D Onneks nyt ei oo huolta että kynsilakkavalikoima loppuis kesken kun pukki toi 38 lakkaa, heh heh. Sain myös paljon suklaata ja muuta ja laitan niistä postauksen huomenna, jee! Toivottavasti teillä oli hyvä joulu ja söitte pipareita (tosiaan se piparitaikina leipomatta vieläkin jääkaapissa kun oon ollu niin flunssanen etten oo jaksanu vaivautua...), laatikoita ja kinkkua (ha ha oon kasvissyöjä) munkin puolesta. Ainiin ja torttuja ja glögiä! Kertokaa mitä saitte lahjaksi!! :-)

+ Hello people! I'm alive and still in England. I spent Christmas here around my boyfriend's because I didn't get time off work to go home. Hoping to get a holiday in March to go to Lapland, though. :-) It's been different around here but it's a good experience, and I got to open my presents in the morning, which was so funny! Still haven't tried Christmas pudding or got a cracker but it's all yet to come. I've been really busy at work because I've been doing 12-8pm days, and realised that I've actually got no time to even do my nails, apart from my days off. Luckily, now I haven't got anything to worry about as I got 38 nail polishes from Santa. :-) I'll post more about my presents shortly and try to keep my blog going for now as well. I hope you've all had a happy Christmas and everybody's eaten a lot of turkey and chocolate. I have! :-) xx

Ei kommentteja: